Vill ha mat

Igår var jag med Elin en sväng, vi solade, laga mat och bara hängde. Idag har jag jobbat min sista dag (äntligen!) och direkr efter hade jag körlektion. Har fått reda på att min planering med körkortet inte gått så värst bra då jag inte alls tänk med att de har semster på körskolan, så har fått klämma in mina sista körlektioner nära min uppkörning. Vilket känns som de kommer bli stressigt då jag bokade in 2 dubbellektioner, varav 2 av lektionerna är med en annan körskollärare, men vi får hoppas att det går bra! Sedan jag kom hem har jag läst lite i körkortsboken och hungrat ihjäl mig. Har nämnligen inte ätit något sedan jag jobbade vid 14, så är ganska hungrig då jag endast åt en munk då. Haha jag vill ha mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback