västkusten

Jag, mamma och pappa åkte på söndagen till Västkusten. Var först i Smögen för att köpamat, där tog jag fish and chips, sen strosa vi bara runt där och kollade på de fina båtarna. Köpte även Edbladsmycken, både örhängen och armband.
Sedan åkte vi vidare efter några timmar vid smögen och åkte till hotellet i Grebbestad. Bilderna ovanför är från hotellområdet och hotellet hette Tanum Strand. Mycket bra hotell där middagsbufféet var himmelsk gott. Vi stannade bara en natt och sedan på morgonen var vi inne på Sportshopen och där fick jag med mig Calvin Klein tights och trosor samt en Nike T-shirt.Vi åkte sedan in till hamnen i Grebbestad och åt glass samt räkor som är ett måste när man är på Västkusten. Mycket lyckad semster med bästa föräldrarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback